Saturday, September 16, 2006

Zac Posen show

Photobucket - Video and Image Hosting
Blogger bråkar med mig och jag fick lägga in bilderna på annat sätt, de vart då dock mindre än orginalstorlek. Här är dem i sin rätta storlek.

Här är i alla fall MK på Zac Posen show den 14e september.
Jag gillar inte sminket, det ser ut som om hon antingen har påsar under ögonen eller att hon har fått något blött på sig så att mascaran har lagt sig under fransarna.
Klänningen är söt och glittrig men jag vet inte, faller mig ändå inte riktigt i smaken.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Klänningen är... sådär.^^

6:14 PM, September 16, 2006  
Blogger Maria said...

mm den var lite speciell hehe
påminner om en klänning hon hade på en photoshoot.

12:34 AM, September 17, 2006  
Anonymous Anonymous said...

japp, den här: http://photos.olsen-fan.net/albums/photoshoots/australia/normal_150738.jpg

12:01 PM, September 17, 2006  
Blogger Maria said...

aaa de va den ja syfta på :)

4:06 PM, September 17, 2006  
Blogger stasia said...

jag älskar den klänningen. och sminket. och hela looken för den delen. den ser fashionabel trashig ut. fast mest fashionabel.

9:03 PM, September 17, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Klänningen var lite si sådär, och sminket var väl inte såå illa, men håret gillar jag inte, det påminner om när hon hade den här flätan rutn huvudet osm inte var så snyggt.

2:49 PM, September 21, 2006  
Anonymous Anonymous said...

klänningen kommer från deras egna märke Elizabeth and James

12:06 AM, March 28, 2009  

Post a Comment

<< Home