Wednesday, September 13, 2006

Privat middag

Photobucket - Video and Image Hosting
Mary-Kate Olsen på en privat middag den 12 september i år.

Jag är glad att hon har sin röda underbara väska för annars hade hennes outfit blivit ruskigt tråkig. Jag vet, jag vet svart är rätt och MK är alltså trendig på bilden.
Men ibland är trendigt så himla tråkigt...
Vad blek hon ser ut i ansiktet. Är hon så blek? Eller beror det på blixten eller har hon kanske sminkat sig så? Hur som helst så ser det spooky ut.
Skorna älskar jag, hög "vill ha" faktor och hennes hår är alldeles lovely.
MK har lyckats igen.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

älskaar vääskaan & din blogg ! : )

4:05 PM, September 13, 2006  
Blogger Maria said...

Hihi söt du är :)

7:27 PM, September 13, 2006  
Blogger niffin said...

Jag tror Mary_Kate är en "goth in hiding"! ;)

9:04 PM, September 13, 2006  
Blogger Maria said...

Haha knäppfia :P

10:33 PM, September 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Väskan såg lite lustig ut om jag får säga, och resten var väl OK, fast hon ser lite uttråkad ut eller så är hon helt enkelt bara trött på att bli fotograferad 24/7!

2:44 PM, September 21, 2006  
Blogger Maria said...

Jag tycker att väskan är fin.
Men du har rätt om att outfiten mer var okej än klockren.

12:05 PM, September 29, 2006  

Post a Comment

<< Home