Wednesday, September 13, 2006

Marc Jacobs fashion show

Photobucket - Video and Image Hosting
Ashley i svart, någon förvånad?
Bilderna är tagna från Marc Jacobs fashion show den 11 setepmber.
Jag gillar inte hur hon har luggen, det såg snyggt ut här men just till de röda läpparna så nej, det går bort för mig. Tror att det är en frisyr som passar bättre när man har neutralare läppar och satsar mer på sminket runt ögonen.
Skorna jättesöta, väskan lovely. (Är det någonting som systrarna Olsen alltid har koll på så är det just skor och väskor)
Vad orolig hon ser ut på bilderna förresten.

6 Comments:

Blogger stasia said...

hon ser mer ut som mary-kate här tycker jag

12:26 PM, September 14, 2006  
Blogger Maria said...

Jo det är lite Mary-Kate över stilen, fast jag tycker att det passar lillasyster bättre hehe.

4:39 PM, September 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jag tyckte att luggen inte passade på dom andra bilderna där hon inte hade röda läppar. det såg "vulgärt" och fult ut. men med de röda läpparna till blir hon underbart söt.

4:55 PM, September 16, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jag håller med maria, luggen passade inte in just här, och så tycker jag att tröjan hon har under den här kavajen inte var så spec snygg. Och till sist hennes röda läppar, det passar inte henne.

2:46 PM, September 21, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Håller helt med lindaan, inga röda läppar och luggen usch. Och så en sista sak svart, svart, svart, varför svart? Det är klart Ashley ser näästan helt underbar i allt hon har på sig, men lite färger skulle inte skada :D
Mina stilikoner MKA!

5:27 PM, September 26, 2006  
Blogger Maria said...

miriam; Hihi okaj då tycker vi precis tvärtom

Lindaan; Nee precis det var fel.

tessan; Mmm så sant det blir lite tråkigt i längden med svart.

12:07 PM, September 29, 2006  

Post a Comment

<< Home