Thursday, September 14, 2006

Shoppingtur

Photobucket - Video and Image Hosting
Ashley lämnar en affär den 31 augusti i år.

Har inte gillat tvillingarnas senaste outfits särskilt mycket men nu kommer en som jag verkligen älskar!
Ashleys skinnjacka är så himla underbar, skulle gärna vilja ha en likadan och om jag hade råd med två skulle jag köpa en likadan. (Min påminner istället ganska mycket om MK's)
Skorna ser söta och bekväma ut, jag skulle gärna vilja ha ett par själv, fast kanske i rött eller leopard. Hennes jeans är jättesnygga och sitter perfekt på henne.
Solbrillorna, håret... jag bara älskar alltihop.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

skorna är skitsöta tycker jag :)

7:24 PM, September 14, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är dem :)

8:04 PM, September 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

nämnde ju att ashley skulle starta en egen klädlinje, och nu skriver olsen twins news blog såhär: (NEW YORK) While celebrity guests attending the Balenciaga party at Barneys Friday night wore Ghesquière nearly head to toe, Ashley Olsen used the opportunity to test drive a piece from what The Daily has learned will be the name of her forthcoming line, The Row. Her cropped navy-and-forest-green plaid-printed jacket was a chic update on the carpetbagger look for which she and Mary Kate have become best known. While details remain under wraps, the voluminous little blazer looked a healthy contender for Ashley’s foray into the world of designer fashion.

:)

8:26 PM, September 14, 2006  
Blogger Maria said...

Åh coolt! Så hon och MK går skilda vägar även när det kommer till klädmärket?
Eller har jag missuppfattat det?

1:19 PM, September 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

nej, jag tror att båda kommer att fortsätta med dt som dom gör tillsammans, men att ashley kommer att starta ett eget "vid sidan om" typ. eller har jag missuppfattat dt? ;)

3:13 PM, September 15, 2006  
Blogger Maria said...

Aaa det låter möjligt, ska bli spännande att se vad Ash har att erbjuda :)

7:41 PM, September 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vilka snygga outfits asså!
Älskar allt!

2:47 PM, September 21, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är det! :)

5:28 PM, September 21, 2006  

Post a Comment

<< Home