Friday, September 08, 2006

Nya bilder

Usch för att röka. Visst är hon jättesöt på bilden men jag kan inget annat än att tycka illa om den i alla fall. Inte röka söta Mary-kate.. snälla.
Bilden är tagen i New York 3 september.

Photobucket - Video and Image Hosting
Även två nya bilder på Ashley. Den till vänster är från 5 september då hon var i Brentwood och den till höger är från dagen innan då hon gick utanför Barney's.
Kläderna som hon har på sig på bilden till vänster är underbara! Det ser så snyggt ut tillsammans, en ganska enkel stil som ändå ser cool ut. Brillorna, västen och skorna matchar varandra så klockrent och shortsen skulle jag inte säga nej till! Tyvärr är det för kallt i sverige att gå endast med dem (plus att jag skulle behöva gilla mina lår för att visa dem) men med leggins under skulle det inte vara dumt alls.
Tyvärr kan jag inte säga det samma om hennes outfit till höger. Gillar väskan men inte skorna och jackan. Byxorna däremot ser ut att sitta snyggt. Baskern är söt men jag föredrar att ha utsläppt hår när man använder basker.

8 Comments:

Blogger stasia said...

jag älskar den högra outfiten! så snygg! den högra däremot är så kate moss copycat så det nästan blir tråkigt, men visst är det snyggt.

6:56 PM, September 08, 2006  
Blogger Maria said...

Jo kanske det är, men nää jag gillade det inte på Ashley (fast när Kate Moss går i liknande brukar jag faktiskt gilla det, konstigt)

10:00 PM, September 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Den till vänstra var lite si sådär, jag kan inte säga att jag direkt gillar den, men det är ju inte ful. Den till höger var väl helt OK, baskern tycker jag inte passar direkt in där, men den va fin och byxorna väldigt fina + väskan. Men skorna och det där jackliknande var väl minus.
massa plus till bloggen!

5:04 PM, September 09, 2006  
Blogger Maria said...

Lindaan; Då tycker vi lika på högra bilden :)
Vad kul att du gillar den!

7:11 PM, September 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

den högra outfiten är jätttesnygg/cool. den vänstra är OKEJ, tycker jag.

10:39 PM, September 11, 2006  
Blogger Maria said...

Miriam; Haha jag har märkt att jag avviker mycket i mina åsikter, eftersom jag tycker precis tvätremot dem flesta när det kommer till Ashleys kläder.

3:27 PM, September 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hon ser inte klok ut på den högra bilden. Ser ut som hon haft en tuff festlig natt eller är bakfull.
Om hon inte var Ashley Olsen skulle jag kunna tro att hon var nån hemlös. Annars är ju hon så jäkligt söt, vad hände Ashley?

8:27 PM, September 22, 2006  
Blogger Maria said...

Tessan; Nää hemlös kan jag väll inte hålla med om men jag gillar själv inte stilen.

1:01 PM, September 25, 2006  

Post a Comment

<< Home