Wednesday, August 30, 2006

Much on Demand

Det finns tokmkt bilder på Mary-Kate och Ashley Olsen från när de var på Much on Demand!
Självklart skulle jag gärna lägga upp varenda en men.. det blir nog lite mycket. Så här har jag valt ut mina favoriter, någonting som tog ett tag eftersom jag älskade allihop.


(Klicka för större)
Helt sjukt hur vackra de var. Jag gillar Mary-Kates outfit starkt. Bältet i midjan gör den mörka klädseln gladare, om det är någonting som jag älskar så är det färgklickar.
Ashley är lika söt som alltid med sin svarta klänning.
Båda systrarna passar otroligt bra i den nya trenden, mittbenan.


Här syns MK's kläder bättre. Hon verkar ha skippat ringarna den här gången men armbanden sitter kvar. En ring har hon kvar på högerhand (syns på Ashleys bild) men det är lite skillnad mot hur många hon brukar ha i vanliga fall.
Jag tycker att Ashleys halsband är väldigt vackra också, speciellt det i mitten.
Själv har jag inte hakat på trenden än med flera halsband åt gången. Anledningen är att jag inte har råd att köpa fler just nu och av dem jag har gillar jag bara ett. Det halsbandet använder jag jämt! En lång kedja med ett litet hjärta i silver.


Valde att lägga till två bilder till för alla er Ashley fans där ute. Jag vet att det ofta är fler bilder på MK i min blogg, beror på att jag oftare finner nyare bilder på Mary-Kate än på Ash.
Här är hon i alla fall och absolut jättesöt.
Hennes sminkning är jättesnygg, ser naturligt ut även om hon nog har ganska mycket smink.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ååh, jag vill vara där :D

4:00 PM, August 30, 2006  
Blogger Maria said...

Jag med! Lite sent kanske och så har jag inga pengar men.. ändå! Haha

8:35 AM, August 31, 2006  
Anonymous Anonymous said...

hejhej maria, har du sett den här: http://www.youtube.com/watch?v=34unOIhXJwo&NR
jag garvar sönder när jag ser den!

8:44 PM, August 31, 2006  
Blogger Maria said...

Vet inte ska kolla vad det är för nått

11:31 PM, August 31, 2006  
Blogger Maria said...

awww så söta!! tihi :)

11:33 PM, August 31, 2006  

Post a Comment

<< Home