Friday, September 01, 2006

Hip Picks September


Nu är det ny månad och dags för ny hip picks! :)

Modefotograd
Ashley: Peter Lindbergh
Mary-Kate: Patrick Demarchelier
Teknologi som jag inte kan leva utan
Ashley: Sms
Mary-Kate: TiVO
Måste ha hårpdukter:
Ashley: Photoshoots lämnar mitt hår så torrt från stylingen. Jag använder kerastase mask i djupt bra skick som hjälper mitt hår att skina.
Mary-Kaye: Mark, min hår guru använder Bumble och Buble surf spray för att ge mitt hår en strukturerad stil och "tame fly aways". (Visste inte riktigt hur jag skulle översätta det)
Karaoke duett:
Olsen: Sonny & Cher's "I got you babe"
Pågående projekt som vi är upphetsade över:
Olsen: Från era önskemål, vi kommer öppna shopmarykateandashley.com den tredje oktober. Vi har ivriga fans över hela världen som kommer ha tillgång till våran mode, accessoarer och smink från våran kollektion. Vi kan knappt bärga oss till vi får veta av eran reaktion!

Åh vad sista frågan gör mig glad! Jag har alltid velat kunna köpa deras produkter och nu kommer det äntligen kunna bli möjligt :)
Jag lär bli jättefattig men det är det värt. Kan det inte bli 3e oktober nu?!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

JAAA!! HELT UNDERBART!! :D

8:00 PM, September 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

förresten, är Peter Lindbergh svensk? :P

8:02 PM, September 01, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är det :D
Det vet jag inte, låter ju lite svenskt. Kan kolla upp det.

8:54 PM, September 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

JIPPI! :D

10:46 PM, September 01, 2006  
Blogger Maria said...

Ja det är den reaktionen jag också fick! :)

9:40 AM, September 02, 2006  
Anonymous Anonymous said...

JAAAAAAA! :) JAG SOM ÄLSKAR DERAS KLÄDER! :)

3:10 PM, September 04, 2006  
Anonymous Anonymous said...

yeeees !!! älkar allt på dem!!

6:45 PM, September 15, 2006  

Post a Comment

<< Home