Wednesday, September 06, 2006

Mina favoritbilder

Photobucket - Video and Image Hosting¨

Alla har väll sina favoritbilder och jag tänkte visa mina :)
Bilden på Mary-Kate. Fy sjutton vad jag älskar den! Stilen, håret, brillorna allt är så klockrent!
Hon var tidigt ute med leggins, som alltid har hon bra koll på trender. Shortsen är så himla söta och skinnjackan över den gröna tröjan ser skönt och snyggt ut på samma gång.
Allra mest gillar jag nog håret. Så stort och halvlockigt, luggen som går i blont... jag säger då det.
Det här är enligt mig den snyggaste bilden på Mary-Kate. Någonsin.

Bilden på Ashley. Det är ansiktet som jag älskar så mycket på den bilden! Hon ser inte ut att ha särskilt mycket smink men är ändå hur söt som helst, enligt mig till och med sötare än när hon sminkar sig mera. Hennes ögon är så stora och vackra att de gör hela ansiktet.
Alldeles lovely.

Update:
Det är såklart en klänning som MK har på sig och inte shorts :)
Tack till Johanna som klarade upp det åt mig.

10 Comments:

Blogger stasia said...

oh. jag älskar också den bilden på mary-kate!

1:23 PM, September 07, 2006  
Blogger Maria said...

Aaa visst är den underbar :D

4:31 PM, September 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Det är inte shorts utan en klänning :)

4:40 PM, September 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

bilden på mary-kate är underbar, dock vet jag inte om jag är så förtjust i bilden på ashley.^^

4:57 PM, September 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ååh , dom är såå vackraa . älskaar verkligen den där bilden på Mary kate ! : )

4:29 PM, September 08, 2006  
Blogger Maria said...

Johanna; Ja funderade länge om de var en kjol (som de såg ut som) lr shorts. men tack då vet ja tihi

Linn_; Aa visst är den :)
jasså? ja tycker att hon ser så naturligt vacker ut på den.

amanda; ja visst är dem! :)

5:39 PM, September 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Japp, MK's bilden var jätte fin, hon har blandat massa kläder och stilar, supersnyggt!
Ja jag kan hålla med om Ash's bild också, hon såg väldigt naturlig ut (det gör dom väl för övrigt ändå) och elegant, riktigt sött :)

5:02 PM, September 09, 2006  
Blogger Maria said...

Lindda; mm och plus att hon lyckas att få hela stilen att se så himla snygg ut! det är underbart :)
ja det är just det naturligt vackra som jag älskar så mycket i bilden på ashly.

1:33 AM, September 10, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jag tycker bilderna på MKA är helt underbara!
Speciellt den på Ashley, men självklart är den på Mary-Kate fin!

3:43 PM, September 11, 2006  
Blogger Maria said...

Sarah; Ja visst är de underbara! :D

4:21 PM, September 11, 2006  

Post a Comment

<< Home