Tuesday, August 22, 2006

Nylon del 2


Nya bilder finns nu på Ashley från när hon var med i tidningen Nylon. Jag har visat en bild tidigare här.

Jag älskar verligen bilderna på henne från tidningen. Andra och tredje bilden är kläder jag själv aldrig skulle kunna gå i, passar inte i hängslen. Men Ash är hur snygg som helst!
Däremot gillar jag starkt första och tredje bilden. Har faktiskt en liknande jeansväst som hon har.
Idag ska jag iväg till stan och leta efter en liknande klänning som Ash har på tredje bilden :)
När det blir kallare kan man ju bara ha leggins och benvärmare under, alldeles perfekt!
Jag har haft problem tack vare blogger med att kunna visa bilderna i sin riktiga storlek, såg att det inte funkade med bilderna på Olsen i mitt tidigare inlägg.
Det ska i alla fall gå att klicka för att få större nu.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nylon bilderna är skitsnygga :)

1:04 PM, August 22, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är de :)

8:44 PM, August 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja hon är söt, hon är söt vad hon än har på sig nästan. Det är fint när dom har fotat på lite naturliga ställen också!
Mycket bra sajt!

10:13 PM, August 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

sådär vill jag se ut

10:27 PM, August 22, 2006  
Blogger Maria said...

Anna; Ja det tycker jag med :) Känns mer verkligt än att alltid stå i studion :)
Tack för berömmet!

Miriam; Ja visst skulle det inte vara dumt :)

11:50 PM, August 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

nu har jag vart och luskat ut lite info om "Factory Girl", filmen vår älskade Mary-Kate ska vara med i! det jag vet är att filmen har premiär i september, dock i usa dårå. så vi kanske får se Mary-Kate på röda mattan snart? :)

7:46 PM, August 23, 2006  
Blogger Maria said...

Sverige brukar vara runt en eller två månader efter men i höst borde den komma i alla fall :)
Ja röda mattan bilder gillar vi!

9:32 PM, August 23, 2006  

Post a Comment

<< Home