Saturday, August 12, 2006

Mary-Kates accessoarer

Photobucket - Video and Image Hosting
Mary-Kate älskar att bära accessoarer. Speciellt på händer och fingrar. Stora armband och ringar som man ser på bilderna ovan.
Hon brukar också ha stora halsband, på senare tid har man mest sett henne med guldkedjor runt hals och handled.
Hon gillar också att smycka sin väska med en snygg scarf.
Det är just hennes accessoarer som gör att hon kan se jättesnygg ut trots att hon har en ganska enkel outfit.
Good work as always MK!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heej,
Jag bruker också ha massor av ringar, inte armband direkt, men ringar. Och det känns oftast tungt och jobbigt efter ett tag med stora ringar på som MK har på bilden.. det är synd det för annars skulle jag ha på dom oftare.

Skulle vilja kommentera mera, men måste ut och träffa kompis.
Hejdå.

3:11 PM, August 16, 2006  
Blogger Maria said...

Jo jag vet vad du menar, och det är verkligen fint men jobbigt.
Jag har två ormringar som inte är så tunga som jag alltid har på mig :)

3:38 PM, August 16, 2006  

Post a Comment

<< Home