Friday, August 18, 2006

After event

Photobucket - Video and Image Hosting
Så typiskt att när man kommenterar att det finns få bilder på Ashley Olsen så börjar dem regna över än, haha! Men inte ska man klaga inte. Alldeles jättekul att få se nya bilder på henne igen.
Jag gillar hennes jacka, passar utmärkt nu när hösten är påväg (tyvärr).
Själv sparar jag pengar till en skinnjacka och någon annan lär det inte bli. Vill däremot ha en liknande som Ashley har, hoppas bara att jag hittar en lite billigare, hehe.
Gillar förresten Ashleys väska också. Det blir en fin färgklick när resten är så neutralt.
Tycker att hon har fått håret att se riktigt snyggt ut trots att det är en enkel frisyr.
Två tummar upp!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jackan var verkligen superfin! :) dock är jag skeptiskt till färgen på väskan...

6:52 PM, August 18, 2006  
Blogger Maria said...

aaa visst var den :)
När man har så neutrala kläder tycker jag att det är okej men däremot skulle jag nog inte blanda den väskan med för mycket andra färger.

7:39 PM, August 18, 2006  
Blogger Maria said...

Är du säker? För vad jag vet är den ny men jag har haft fel förr.

10:50 PM, August 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Jag har också för mig att dne är ganska gammal.

11:06 PM, August 18, 2006  
Blogger Maria said...

Då är den nog det, bara jag som inte har sett den förr.
Konstigt för på sidan brukar de skriva när de visar äldre foton bland "de nya".

11:52 PM, August 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Underbart fina skor iaf!

2:07 AM, August 20, 2006  
Blogger Maria said...

Ja verkligen! Även om bilden är gammal så håller skorna även idag :)

1:40 PM, August 20, 2006  

Post a Comment

<< Home