Thursday, August 17, 2006

Missat någonting?

Jag kom hem och blev totalt chockad när jag såg texten under den här bilden.
Photobucket - Video and Image Hosting
Det stod nämligen "On the set of a movie".
Försig och antagligen menar de någon film där hon själv inte kommer ha någon roll... för jag har inte hört om någonting i alla fall.
Någon annan som vet bättre?

Otroligt snygg är hon i alla fall, riktigt söt i glasögon. Inga kläder som jag själv skulle sätta på mig men på henne ser det skönt och fint ut. Ser vardaglig ut på samma gång som hon är fräsch, lyx!
Som vanligt är hon ganska neutral när det kommer till val av färger.
Jag är själv inte särskilt förtjust i väskan, lite för stor och lite för tråkig.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nää, jag vet då inte nått.^^

11:18 AM, August 18, 2006  
Blogger Maria said...

Det skulle ju försig inte vara dumt om det faktiskt var så att hon ska vara med i en film :)

5:29 PM, August 18, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Asså! Klockren outfit!!

1:20 AM, August 19, 2006  
Blogger Maria said...

Ja så jättesnyggt :)

11:12 PM, August 19, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Den där bilden är ett år gammal och hon var inte alls på någon inspelning av en film!

12:21 PM, August 20, 2006  
Blogger Maria said...

Jag säger bara vad det stog på bilden ;)

1:41 PM, August 20, 2006  

Post a Comment

<< Home