Sunday, August 13, 2006

Mina Ashley favoriter

Har inte varit mycket uppdateringar om Ashley Olsen alls på senare tid så det tänkte jag göra lite ändring på.
Här är fyra bilder på Ash där hon är snyggt klädd och som jag gillar starkt.
Photobucket - Video and Image Hosting
Ashley har bara satt upp håret i en enkel hästsvans på bilden till vänster men håret ser ändå så himla snyggt ut! Antagligen för att luggen ligger så perfekt. När jag själv hade lugg så tyckte jag bara att den såg så himla stökig ut, irriterande.
Andra bilden är en av mina absoluta favoriter på Ash, hon ler så himla gulligt!
Tredje bilden är mest elegant av dem här fyra och jag tycker att hennes hår är så tufft! Mittbena och lockar fungerar verkligen på våran blonda Olsen. Klänningen är väldigt urringad men hon lyckas ändå behålla den lite oskyldigare looken, tummen upp!
Fjärde bilden är äldre, från då när hon nästan alltid bar håret likadant. Jättesöt såg hon i alla fall ut. Då kunde hon och systern fortfarande komma med likadana klänningar.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Själv har jag också en snelugg, men min är en aning tunnare än på Ash:s första bild och min är aldrig på plats och är förövrigt irriterande när det faller för ögonen, det är otroligt hur hon kan se så bra ut, fast frisyren är så enkel.
Klänningen på första bild är också jätte fin, har sett en bild på henne i den klänning fast framifrån, den var fin :)

1:50 PM, August 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Älskar Mary-Kate och Ashley såå mkt! Dom är mina nr ett idoler, förebildern, stilikoner och allt :)

Har typ alla deras filmer, nån som vet nåt om nya filmer från dom?
Tack :)

2:18 PM, August 13, 2006  
Blogger Maria said...

mka; Jag hade snelugg förr, men själv har jag väldigt tjockt hår så jag tyckte aldrig att det var vacker på mig. Ja hon har en jättesöt klänning där har fler bilder från samma tillfälle, det där var bara min favorit :)

Stooooort fan; Mary-Kate kommer vara med i filmen Factory girl :) Det är bl a med Sienna Miller.

8:30 PM, August 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jag gillar verkligen bilden där ashley har lugg. är det förresten nån som vet när Factory girl har premiär här i Sverige?

7:29 PM, August 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja har hört att hon har en roll där. Undrar samma som linn_ och vet någon om vad det egentligen handlar om? Jag har ingen aning..

:)

3:06 PM, August 16, 2006  
Blogger Maria said...

Linn; Aaa hon är snygg med lugg :)
Jag vet inte när det är, de är i alla fall inte klara med den än.

Stooooort fan; Nej vet inte riktigt, hon har ingen stor roll i alla fall. Jag har för mig att hon ser Sienna Miller på en fest eller något sådant. Det kommer nog pratas mer om filmen när premiären närmar sig.

5:16 PM, August 16, 2006  

Post a Comment

<< Home