Monday, August 21, 2006

Teen choice award 2006

Det här inlägget kommer innehålla många bilder eftersom det finns massor av bilder på Ashley Olsen från Teen choice award i år :) Alla bilder ska gå att klicka på för att få större.


Ashley ser riktigt snygg ut! Den svarta korta klänningen under och sen tyget över gör det glamourösare och hon riktigt strålar. Tycker att den lilla blåa väskan passar bättre än vad en stor väska skulle ha gjort och skulle jag hitta en liknande billigare skulle jag köpa den direkt!


Där Ashley är, är också människorna.
Jag gillar skorna starkt. Har fortfarande inte köpt några skor än där tårna är synliga men jag letar fortfarande. Någonting som jag inte nämnde på föregående bilder var det lilla bandet i mitten av hennes klänning. Tycker att det är snyggt med någonting som gör outfiten mindre enkel men som ändå inte tar all uppmärksamhet. Sen matchar den skorna och klänningen under. Alldeles lovely.


Ashley har ett vackert ansikte. Det tror jag inte att jag har sagt förut även om jag alltid har tyckt det. Hon översminkar det nästan aldrig vilket hon inte heller behöver. Jag tycker nästan att desto mindre hon har desto vackrare är hon. Läpparna och ögonen är nog allra vackrast, precis som på Mary-Kate, ja enligt mig själv då alltså, jag sitter inte här och skriver för allas åsikter.
Jag har faktiskt i många år sagt att jag ska operera mina läppar när jag blir myndig och då just till liknande som Ashleys. Men nu när jag är myndig om fyra månader har jag börjar tveka. Skulle jag verkligen passa i det? Har jag rätt ansikte för det?
Tror inte det. Men Ashley, hon har världens vackraste läppar, enligt mig.


Ashley var tillsammans med Snoop Dogg på awarden. Gillar dem här två bilderna, dels för att Ashley ser så himla söt ut på dem och också för att de verkar trivas tillsammans.
Jag gillar hennes armband, hon gör som syster sin och kör på mycket armband på samma hand vilket jag bara älskar. Ringen är jag däremot inte så förtjust i, för stor, jag håller mig till mindre storlekar när det kommer till just ringar.

Mitt i skrivandes stund började blogger bråka med mig. Lipade och sa "inga fler bilder för din del". Först tänkte jag vänta till imorgon, men så kom jag på att det finns andra sätt. Ha!
här och här är dem andra bilderna som jag tänkte visa.
Hoppas ni gillade bilderna :) Själv blev jag jätteglad när jag såg hur många det fanns!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag tycker absolut inte att du ska operera dina läppar! Man ska vara nöjd med sig själv! Dessutom kostar det otroligt mycket att operera dom, det finns många risker, och skulle du inte bli nöjd, vad händer då? du måste operera om dom, för ännu mer pengar. nej, lägg ner pengarna på liknande/samma kläder som mary-kate och ashley i stället för att skaffa liknande kroppsdelar!

11:36 AM, August 22, 2006  
Blogger Maria said...

jo det har du rätt i. Men det var inte det att jag ville göra det för att bli mer lik Olsen. Utan för att jag inte är nöjd med hur jag ser ut just nu, men jag jobbar på självförtoendet.

9:21 PM, August 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ashley är verkligen jätte söt på Teen Choice Awarden, jag skulle också vilja köpa en sådan klänning hon har, men det finns nog inte så många tillfällen jag skulle kunna ha på den.
Är det nån som vet hur man sminkar sig så där naturligt som MKA?

Jag håller helt med linn_, det kostar en hel del såklart och tänk om det går snett och du vaknar upp med en fläskläpp eller något alldeles snett och sårigt? Det är en risk och du borde nog funera djupt på det om du ska göra det :) Jag önskar dig iallafall det bästa.

Det där med inga mer bilder.. Bry dig inte om vad dom där klagmajorna säger, jag tycker verkligen att du ska lägga upp dom andra bilderna också, men att ha dom på såna där klicklänkar funkar också bra.

Älskar sidan!

10:24 PM, August 22, 2006  
Blogger Maria said...

Klänning kan man ha närsomhelst nu så det är bara att sticka iväg och leta :) Tyvärr blir det ju snart väldigt kallt i Sverige men jag har tänkt använda leggins och benvärmare då för att fortfarnde kunna använda klänning :)

Jag tror inte det blir någon läppoperation för mig. Det var förut som jag var mer för det men man ska väll kanske vara nöjd med den man är.. Som jag sa tidigare så jobbar jag på det.

Oj jag var nog ganska otydlig, typiskt mig :P
Det jag menade var att programmet började bråka, så därför gick det inte att lägga till fler bilder. Men då är det tur att det finns andra program, synd bara att de var tvugna att läggas upp som länkar.

Vad kul att du gör det :)

11:56 PM, August 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

okej, vad bra :) jobba på, det finns väl typ en massa böcker om hur man stärker självförtroendet?

3:58 PM, August 23, 2006  
Blogger Maria said...

Jo och så finns det vänner också, och de hjälper allra bäst :)
Sanningen är att jag har haft ätstörningar så tankarna finns alltid där att man inte räcker till.

9:32 PM, August 23, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jaha ja okej. :( men vad bra att du mår bättre nu! :D

6:42 PM, August 24, 2006  

Post a Comment

<< Home