Monday, August 21, 2006

Mk med fan

(Klicka för större)

Här är en bild på Mary-Kate tillsammans med ett fan. Jag valde att dölja killens ansikte.
Det första jag tänkte på när jag såg bilden var hur snyggt MK's hår ser ut! Inte särskilt stylat men väldigt fräscht. Hon ser glad ut också vilket alltid är kul.
Synd bara att fanet har fingrarna över ansiktet på henne.
Olsen är inte sen med att snappa upp trender. Mittbenan har synts på olika catwalker på senare tid och om någon ser snygg ut i det så är det MK! Lika vacker som alltid.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Är det en splitterny bild? :)

10:14 AM, August 21, 2006  
Blogger Maria said...

Ja jag har inte sett den förr i alla fall och den var ny på sidan :)

11:59 AM, August 21, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vilken sida? Den här sidan är bara bäst!

1:40 PM, August 21, 2006  
Blogger Maria said...

Tack så mkt för berömmet :)
Åh jag sparade inte sidan för jag gillade inte den i övrigt, för mycket reklam.
Men om jag snubblar över den igen ska jag skriva upp adressen här :)

3:27 PM, August 21, 2006  

Post a Comment

<< Home