Friday, August 18, 2006

Mary-Kate vid en bil

Photobucket - Video and Image Hosting
Mary-Kate var i Los Angeles för att hälsa på några vänner.
Här har hon en väldigt ledig stil med vit t-shirt och svarta byxor.
Som vanligt tycker hon om att smycka till det med accessoarer. Stora guldarmband hör till favoriterna.
Återigen fångas hon på bild utan solbrillor, tycker jag att är jättekul eftersom jag gillar att få se så mycket som möjligt av min favorittvilling :)
Jag gillar inte riktigt sjalen runt huvudet, kanske om hon hade haft den längre bak på huvudet.
Väskan och skorna däremot är alldeles underbara!
Gillar verkligen färgen på väskan. Är inte så mycket för grönt egentligen men ska det vara grönt så ska det vara den ljusare färgen som syns just på hennes väska. Sen tycker jag att den är i rätt storlek också.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det enda som inte jag gillar är skorna.^^

3:23 PM, August 19, 2006  
Blogger Maria said...

Inte? Jag tycker att dem är söta :)

11:11 PM, August 19, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja skorna var söta :)

2:20 AM, August 20, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är dem :)

1:39 PM, August 20, 2006  

Post a Comment

<< Home