Sunday, August 27, 2006

Farligt Mary-Kate

Photobucket - Video and Image Hosting
Mary-Kate sitter och kör bil i Hollywood. Inte bara pratar hon i telefon utan också kollar hon efter paparazzin(a) som följde efter henne.
Jag hoppas att hon inte glömmer att ha ett öga på trafiken.
Söt är hon i alla fall i sin hatt. :)

Förresten jag var i Pressbyrån och såg att de hade numret där Ashley är på omslaget av Nylon.
Hade jag haft pengar hade jag köpt det men mina sista pengar gick till min skinnjacka. Så nu är jag tyvärr fattig till nästa studiebidrag kommer.
Men om någon annan vill ha det så kika in i närmsta pressbyrå :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

blev jackan som tänkt eller?

1:19 AM, August 28, 2006  
Blogger Maria said...

Min skinnjacka? Ja jag älskar den :D

10:45 AM, August 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

jag diggar bilden.^^ ursöt.

8:05 PM, August 28, 2006  
Blogger Maria said...

Linn_; Ja visst är hon :)

9:43 AM, August 29, 2006  

Post a Comment

<< Home