Thursday, August 24, 2006

Avatarer

Har gjort lite avatarer idag efter skolan. Om ni gillar dem får ni använda dem om ni vill :)

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

superfina :)

8:01 PM, August 24, 2006  
Blogger Maria said...

Tack så mkt :)

8:04 PM, August 24, 2006  
Blogger stasia said...

mm. väldigt fina. du är himla duktig! tänka passa på att fråga dig lite några saker också. lite ang layout på din blogg; du har ju skapat en egen ja-jag-vet-inte-vad-det-heter, men överst i bloggen. där du har bilder på tvillingarna och det står MKA i mitten. är det svårt att göra en sådan? hur får man sedan in det på bloggen? fråga nr2. mellan din denna självskapade "bloggrubrik" och ditt första inlägg finns ingen reklam. om du kollar i min blogg är det jobbiga ads där. som jag stör mig oerhört på! undrar hur du fick bort dessa. jag fick det förklarat för mig en ågng men lyckades inte ta bort de! kanske du kan hjälpa mig? tack på förhand!

11:00 PM, August 24, 2006  
Blogger niffin said...

Ooh, så fina!! :)

1:34 AM, August 25, 2006  
Blogger Maria said...

Stasia; Tack så mkt :)
Nej det är inte så jättesvårt. Om du vill kan jag fixa en tutorial efter skolan. Det innebär att jag gör en och förklarar allt steg för steg. Då får du tips själv hur du kan göra och lär dig på så sätt :) Eller om du vill att jag ska förklara lite eftersom. Det avgör du.
Det kan vara lite svårt med att sudda och sådant i början men man får träna lite och ha tålamod.
Vilket photoshop har du förresten?
Jag har aldrig haft reklam så jag har inte behövt ta bort.. men gå in på temple och kolla om det finns någon konstig adress där som inte borde vara där.
soul_bird; Åh tack så mkt! :D

9:50 AM, August 25, 2006  
Blogger stasia said...

jaaa! en tutorial skulle jag verkligen uppskatta. så får jag något att fördriva dagarna med också. nu när jag blir arbetslös om 3 dagar. hah =p jag har photshop CS. om det finns olika versioner av CS vet jag ej. och vet i så fall inte heller vilken jag har!

tack på förhand!

11:24 PM, August 26, 2006  
Blogger Maria said...

Åh bra att du har CS det har jag också :) Fast inte här hos pappa..
Men hos mamma och imorgon slutar jag skolan tidigt. Är det okej om jag har den klar till imorgon kväll?

7:54 PM, August 27, 2006  

Post a Comment

<< Home