Monday, September 25, 2006

Vita brillor

Först vill jag be om ursäkt för att det har varit så tomt på bloggen. Beror på att det inte har varit några uppdateringar. Hoppas på flera i fortsättningen.



Mary-Kate sticker ut med sina vita brillor. Jag gillar dem inte men med hela outfiten så blir hon faktiskt riktigt söt. Döskallarna är tillbaka och de matchar jackan klockrent. Jag gillar hur hon blandar den slitna stilen med glamour. Ingen lyckas så bra som våran MK.
Leopardskorna är jag kär i. Vill ha, vill ha, vill ha.

Photobucket - Video and Image Hosting

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag håller med om att dom vita solglajjorna inte direkt är ett "WOW" uttryck. Och jag kan också hålla med om att glajjorna ser bättre ut med klädeseln som är riktigt snyggt, men ändå så tycker jag inte om glajjorna, ser ut som nån såna här barn glajjor, små och lite små töntiga också, äkta 60-tal kanske. I alla fall, glajjorna lär inte bli en lika stor hit som Paris Hiltons vita Dior blev, annars älskar jag klädseln, skorna.. allt! Minus glajjorna.

5:22 PM, September 26, 2006  
Blogger Maria said...

Jo precis, men de klär henne hon ser söt ut i dem. Men jag tror att klädseln hade blivit ännu snyggare me andra brillor.

9:55 AM, September 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja visst gör hon, väldigt söt. Men jag håller ändå med om att det skulle varit snyggare med andra glajjor.

3:56 PM, September 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

finns liknande skor på asos.com
http://www.asos.com/search/pgeSearch.aspx?q=leopard&cid=-1&scid=-1&pq=

7:28 PM, September 27, 2006  
Blogger Maria said...

tessan; ja precis :)

mandy; åh ja älskar ditt namn!
Tack så jättemkt på länken, ska in och kolla.

10:11 PM, September 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

god start

8:54 PM, December 08, 2009  

Post a Comment

<< Home