Tuesday, August 29, 2006

MK på shopping



Mary-Kate på shopping i Brentwood 25e augusti. Här syns hennes underbara skor ännu mer, så vackra! Jag har ju precis köpt nya skor själv och har inte råd med nya.. men skulle jag ha haft det så skulle jag ha letat upp liknande! Kilklacken är bra för det gör det lättare att gå och sen är det så snyggt också.
Väskan påminner lite om den som Ashley hade förra året.
Däremot gillar jag inte hennes kläder.. För mycket svart och sen tycker jag inte att det var särskilt snyggt över huvudtaget.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det som jag tycker bort är kjolen. tröjan till stuprör hade vart snyggt, men till långkjol, nej.

5:24 PM, August 29, 2006  
Blogger Maria said...

Ja precis, jag är inte så förtjust i långkjol.

6:18 PM, August 29, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hennes frisyr och solglasögon får henne i 'det här' fallet att se lite lik Ozzy Osbourne, inte direkt attraktivt. Annars är hon hur söt som helst. Skorna var läckra, men det är nog inget jag skulle privat skulle köpa. Tröjan är en typiskt MK-stil och den skulle vara snygg till byxor mer än kjol överhuvudtaget.
Hejsvejs.

8:17 PM, September 04, 2006  

Post a Comment

<< Home