Sunday, October 01, 2006

Hip picks Oktober

Ny månad betyder ny hip picks! I just love it

Photobucket - Video and Image Hosting

Höstmode
Mary-Kate: Svarta och mönstrade leggins och tights är ett måste för alla.
Ashley: Jag gillar väldigt mycket boots, höga och ankelhöga.
Halloween kostym
Mary-Kate: Jag har inte bestämt mig än
Ashley: Förra året var jag en svart katt med en mask. Det var den enda dagen som jag kunde gå runt utan att någon visste vem jag var. Jag älskade det!
Återkommande TV-show
Mary-Kate: Americas nästa top model
Ashley: Top chef
Favorit Museum
Mary-Kate: Picasso museumet i Paris
Ashley: Musee d'Orsay i Paris. Jag älskar den impressionismiska utställningen på våning 7. Dega och Monet är två favoriter.
Flygplans aktivitet
Mary-Kate: Om jag inte sover så gillar jag att läsa skrifter.
Ashley: Jag ser på filmer och bläddrar i modemagasin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home