Tuesday, August 08, 2006

Tillbaka med nya uppdateringar

Nu är man hemma efter en jättetrevlig vecka på Gotland :)
Ser att det fanns en del uppdateringar så det är väll bara att sätta igång tihi.

(Klicka för större)

3 Augusti var Mary-Kate i Chateau Marmont hotel i Hollywood.
Det är helt underbart och komma hem och se sånna här underbara bilder på flickan! Helt sjukt perfekt är vad hon är.
Hon lyckas se så vacker ut trots en ganska alldaglig outfit. Varför kan inte jag lyckas med det?
Tänkte också på att det är ovanligt att se henne ha solbrillorna i handen istället för på sig. Har inte sett en enda paparazzi bild på henne på länge där hon inte har solbrillorna på sig.
Lovely att få se hennes vackra ögon.

När vi ändå är inne på ämnet Mary-Kate så tycker jag att ni ska köpa senaste Vecko Revyn om ni inte redan har gjort det. Där har de "Sno stilen.." i varje nummer och den här gången är det sno stilen av Mary-Kate :)
Hade tänkt lägga in en bild men min digitalkamera krånglar så kanske senare.

Det var allt för nu. Vi hörs snart igen.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vilket underbaart inlägg! visst är det kul att se mk utan solglasögonen :)

12:11 PM, August 08, 2006  
Blogger Maria said...

Kul att du gillade :)
Ja verkligen så himla söt!

En liten fråga, går det att se den större? För det funkar inte för mig men det ska gå..

6:15 PM, August 08, 2006  
Blogger stasia said...

det här är nog första gången jag säger det. men oj. hon ser fruktansvärt skabbig ut. verkligen bakfyllelook. och håret? herregud. dags att byta ut extencionsen! sorry mk. ingeh hitt. big nono!

12:43 AM, August 09, 2006  
Blogger Maria said...

Tycker du? Jag tycker att hon var jättesöt där.
Antar att smaken är som baken.

11:12 AM, August 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Älskar bloggen :D

Jag kan inte säga om hon ser skabbig eller supersnygg ut, men jag måste hålla med maria om att hon är söt där, det är hon alltid :) Hon har här en slapp och casual stil och det börjar bli populärt i min garderob, jag har också börjar med stora tröjor och accessoarer som mk :D

7:23 PM, August 11, 2006  
Blogger Maria said...

mka; jo jag vet precis hur det är. Köpte ganska nyligen en större vit tröja och liknande skärp som hon har. Sen har jag också ormringar.
Men så är hon också min stilikon nummer ett :) Älskar hennes unika stil.

11:55 PM, August 11, 2006  

Post a Comment

<< Home