Thursday, July 27, 2006

Älskade bild

Den här bilden är från samma tidning som jag har visat tidigare.
Så himla söta klänningar och deras hår.. jag blir så avundsjuk! Framför allt vill jag ha MK's vackra svall.
Jag tror att jag har ungefär den där hårfärgen i vanliga fall så jag ska försöka låta mitt hår växa ut (har färgat det så är blond just nu)
Sen är det bara platta och hoppas att man blir ungefär hälften så söt som MK, för då kommer jag vara sockersöt! Haha
Fast ska jag få så långt hår får jag nog vänta runt två år till..
Hur som helst nu var det inte mig vi skulle prata om.
Fast jag har inte så mycket mer att säga, vad tycker ni själva?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jo Mary-kate är jättesöt verkligen. Men att kalla det 'hennes egna' svall är väl ändå inte 100% korrekt, för hon har väl extensions? Hursomhelst så är det fint. :) Fast jag har själv haft sådär långt hår (till och med längre) och det är inte alltid så fint. Det är oftast livlöst och svårhanterligt. Men, vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga...

4:13 PM, July 29, 2006  
Blogger Maria said...

Jo det är så sant. Jag hade långt hår och fick ofta höra att det var fint, men oj vad det var jobbigt att sköta!
Det jag menade var just hur snyggt det är på henne :)

12:25 AM, July 30, 2006  
Anonymous Anonymous said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

3:33 AM, August 12, 2006  
Blogger Maria said...

Thank you :) I'm glad to hear.

6:25 PM, August 12, 2006  

Post a Comment

<< Home