Wednesday, July 26, 2006

Bilder på tvillingarna

Nya bilder på MK när hon är på Starbucks i Beverly Hills.

(Klicka för större)
Mary-Kate går runt med en vattenflaska och sin livvakt. Visst börjar hon se smalare ut igen? Eller har hon bara döljt det tidigare när hon har använt lager på lager med kläder?
Jag vet inte, men lite orolig börjar jag allt bli.

Ashley på väg hem från en nattklubb i Hollywood. Verkar ha lite problem med objudna paparazzi.
Ashley, ursäkta mig nu, men ser tråkig ut i svart. Tuff frisyr däremot.
Väskan gillar jag också, fast det har jag nog nämnt förut.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

7:36 PM, August 11, 2006  
Blogger Maria said...

Wow thank you :) Always fun to hear.

11:59 PM, August 11, 2006  

Post a Comment

<< Home