Monday, October 23, 2006

MK ute och går

Photobucket - Video and Image Hosting
Blogger bråkar med mig som så ofta så bilderna är lite mindre än orginalstorlek. Funderar faktist på att byta från blogger till blogg.se när jag hinner.
Hur som helst, över till MKA eller som i detta fall endast Mary-Kate.
Här går hon till sin bil och bilderna är tagna den 20e oktober i år.
Jag gillar hennes t-shirt. Ser inte vad det står men någonting med att man ska ta det lugnt. Fin fint budskap! Hon är söt som gömmer sig i luvan och de stora brillorna. Perfekt dagar då man vill vara lite osynlig. Men våran MK är då aldrig osynlig.
Gillar hennes klackar också, kanske fel skor att köpa nu när snön kan komma snart, hemska tanke. Men det skadar aldrig att ha ett par.
Photobucket - Video and Image Hosting
Hennes accessoarer är alltid någonting extra.

2 Comments:

Blogger stasia said...

som jag redan skrev på min egen blogg. så är denna outfit asbsolut en av hennes top3! lätt!

12:22 AM, October 24, 2006  
Blogger Maria said...

Ja så sant :)

4:50 PM, October 24, 2006  

Post a Comment

<< Home