Sunday, October 08, 2006

Palace Hotel








(Klicka för större)


Tvillingarna hade även en photocall på hotellet Palace. Tycker att de är alldeles lovely!
Mary-Kates hår, jag vill ha! Det är så vackert, ge mig. Typiskt att man precis har klippt sig haha.
Gillar Ashley's scarf, speciellt eftersom hon nuförtiden sällan bär annat än svart och vitt. Sen tycker jag att båda systrarna verkligen har lyckats med sin sminkning, helt perfekta.
Photobucket - Video and Image Hosting
The cutest girl ever

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag bara äääääälskar mary-kate's skor. så otroligt tuffa!
men det jag tycker är tråkigt är att dom har börjat klä sig svart hela tiden, lite tråkig tycker jag, jag saknar när mary-kate hade liksom färglada kläder på sig :)

12:13 AM, October 09, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är dem :D
Jo dem gör ju det, har väll att göra med att svart är riktigt trendigt i höst. Men tråkigt blir det när det blir för mycket.

4:01 PM, October 09, 2006  
Anonymous Anonymous said...

underbara leopard skor!

4:55 PM, October 14, 2006  
Blogger Maria said...

ja visst är dem :)

2:29 AM, October 15, 2006  

Post a Comment

<< Home