Saturday, October 07, 2006

Bye bye Paris

(Klicka för större)
Tvillingarna har nu lämnat Paris och här sitter de i bilen på väg till flygplatsen.
Åh Ashley så vacker. Brillorna sitter som om de var skapta för henne (vem vet de kanske de är också? hihi) Hatten är så tuff, åh vad jag önskar att jag vågade mig på hattrenden, än sån fegis det är vad jag är. Såg en tjej på bussen igår med hatt, jag stirrade nästan. Det var så snyggt!
Tillbaka till MKA.
Mary-Kate har sina tuffa brillor igen, någon gillar Paris! Hennes hår ser återigen fräscht och vackert ut I just love it.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Älskar ashleys solbrillor och allt! Men mary-kate's solbrillor
är inga favoriter.. tycker dom ser lite konstiga ut.

8:50 PM, October 07, 2006  
Blogger Maria said...

Aa visst är dem :)
Jo men det är ju det som är så kul, de är så unikt tuffa :D

11:30 PM, October 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Båda är så himla söta, deras hår, kläder (återligen svart), Ashleys hatt, Ashleys brillor! MKs brillor var konstiga tkr jag, håller med anonymous däruppe, usch.

9:01 PM, October 08, 2006  
Blogger Maria said...

Jo precis svart, svart, svart men här låter jag bli att klaga ändå för jag tyckte att de var så söta :)

4:02 PM, October 09, 2006  

Post a Comment

<< Home