Monday, July 03, 2006

Nya bilder på MK

(Klicka för större)

Stort tack till Jen som scannade in bilder från när MK var med i tidnnigen Bazaar som jag har skrivit om tidigare.
Här kommer då fler till min och antaglligen fleras stora glädje! Mary-Kate är så jättevacker.
Gillar den svarta klänningen och håret som hänger över, flickan lyser.
Sen texten på andra bilden, ett citat från henne själv är så sant. Jag översätter det till svenska. "Personer som använder samma stylist - jag kommer inte nämna några namn - har samma stil. Jag gör hellre min egen grej."
Hon håller verkligen vid sitt ord för hon har helt klart en egen stil, som ingen skulle passa lika bra i som hon gör.
MK du är grym.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kan inte hålla med mer! :)

4:58 PM, July 03, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ja, hon är jättevacker :D

8:17 PM, July 03, 2006  
Blogger Maria said...

Ja helt underbar :)

12:53 AM, July 04, 2006  

Post a Comment

<< Home