Thursday, June 29, 2006

MK i Frida

(Klicka för större)

MK är på framsidan av tidningen Frida och det är en stor artikel om henne.
De visar fina bilder, vissa lite äldre och andra lite nyare.
Sen finns en liten hörna av artikeln där dem visar hur man kan sminka sig som Mary-Kate. (Bilden till vänster längst till höger)
Jag sminkar mig faktiskt redan som MK. Inte helt likadant men jag gillar att använda brunskimriga skuggor och att applicera den både över och under ögat precis som Mary-Kate brukar göra. Däremot passar jag inte alls lika snyggt i rött läppstift som hon gör så det går jag utan. Mina läppar blir torra så snabbt också så jag använder sällan annat än vanliga hederliga lipsyl.
Det står mycket om att man på senare tiden har sett MK tillsammans med sin pojkvän David och att han är jättekär och vill fria.
För det första tycker jag inte alls att man ofta ser bilder på dem tillsammans längre och om de är tillsammans så verkar inte MK alls lika kär. Hon pratar nämligen väldigt sällan om honom i intervjuer som jag har hört på senare tiden. Det har mer spekulerats kring andra killar i amerikanska tidningar.
Hur som helst så tyckte jag att det var kul att det stog om MK och köpte tidningen för första gången på över ett år, hehe.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

länge sen frida hade ett sånt fint omslag :)

7:54 PM, June 29, 2006  
Blogger Maria said...

Ja verkligen sant :)

10:35 PM, June 29, 2006  

Post a Comment

<< Home