Saturday, June 24, 2006

Posters

Åh vad jag älskar tider som dessa då det kommer nya bilder på tvillingarna så gott som hela tiden.
Här och här är nya posters på Mary-Kate och Ashley.
Man har märkt att de ofta låter MK ha vitt på sig och Ashley mörkare. Fast på första bilden tycker jag ändå att båda är lika snygga. Ash ser riktigt tuff ut när hon har håret så där lite små rufsigt, det klär henne och blir inte lika förutsägbart som hennes söta flickstil.
MK ser ut som en prinsessa i sin vackra stora klänning och matchande armband och halsband.

På andra bilden tycker jag att det är jättekul att Ash är den som har dem ljusare kläderna. Jag vet att jag tycker om att tjata om det men det är för att hon ibland döljer en del av sin skönhet med sina mörka kläder.
De är när de är sminkade så där naturligt som jag tycker att de är som vackrast. Då kommer ögonen fram tydligare och framhävs snyggt.
Någon som vill lära mig hur man sminkar mig så? Jag brukar faktiskt ofta hämta mina sminktips från Olsen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ååå.. Älska Ashleys topp på andra bilden!! SÅ fin!! Och dom där skorna.. grr.. vill ha!

12:07 AM, June 25, 2006  
Blogger Maria said...

Ja visst är hon söt :)
Ja jag vill också ha liknande skor! Ska fortsätta att leta :)

5:00 PM, June 25, 2006  

Post a Comment

<< Home