Sunday, June 18, 2006

Nya bilder

De är så himla vackra båda två. Jag älskar Ashley's klänning och båda två är väldigt fint sminkade. Jag vill också kunna sminka mig sådär! Det enda jag saknar är deras leenden. De är så vackra när de ler, när de var yngre så såg man knappt någon bild utan ett leende på läpparna. Vissa saker borde inte förändras. Den nedersta bilden till vänster älskar jag verkligen. Båda två är så sjukt snygga där! Mary-Kate's ben... jag är så avundsjuk! Vill ha dem! Även deras skor skulle jag köpa om jag hade pengarna. Någon som vet om det finns billiga kopior?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ebay.com har många, sök på peeptoe! :)

7:17 PM, June 18, 2006  
Blogger Maria said...

Åh tack så mkt! Ska kolla direkt :)

7:40 PM, June 18, 2006  

Post a Comment

<< Home