Saturday, June 17, 2006

Forbes top 100 Celeb list

Listan har uppdaterats och tyvärr har tvillingarna hoppats ner på listan.
Förut var de på plats 35 men den platsen har Angelina Jolie tagit och tvillingarna är på plats 37 nu precis före Nicole Kidman.
Det jag inte förstår är varför människor inte kan se dem som två unika människor. Varför ska de behöva dela plats? Om de är precis lika underbara så kan det väll stå "Mary-Kate Olsen and Ashley Olsen" istället för "The Olsen Twins"

Just det, nu när jag ändå är igång. Jag har märkt att jag fått fler som läser min blogg vilket är jättekul! Men ni kommenterar aldrig. Jag brukar inte fiska efter sådant här men det känns nästan som om jag bara skriver för mig själv. Har ni ingenting ni vill ge feedback på? Det var väll tråkigt isåfall för jag gillar att höra andras åsikter om tvillingarnas kläder eller annat jag skriver om.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du skriver jättebra, keep up the good work! :)

1:21 PM, June 18, 2006  
Blogger Maria said...

Åh tack så mkt :)

1:37 PM, June 18, 2006  

Post a Comment

<< Home